Dar care sunt cele mai importante motive sa cumperi accesorii online?
Unul dintre motivele pentru care oamenii fac cumparaturi online este ca pot revizui si compara zeci de magazine si produse simultan.
In loc sa fie nevoiti sa calatoreasca de la un magazin la altul sau de la un culoar la altul, cumparatorii online priceputi navigheaza pur si simplu de la o pagina web la alta comparand magazinele si produsele respective.
Ei cauta recenzii despre accesorii fasion, haine, etc si compara pretul, calitatea si serviciul pentru clienti.
Intrucat chestia cu spatiul pe rafturi nu este o problema online, cumparatorii apeleaza la internet pentru a gasi o selectie mai larga, si deseori chiar o gasesc.
De fapt, multi cumparatori folosesc un sistem hibrid de cumparaturi in care viziteaza un magazin fizic pentru a determina exact ce doresc si apoi cauta online pentru preturi mai bune. Acest lucru este valabil mai ales in categorii, cum ar fi imbracamintea, in care cumparatorul doreste sa atinga, sa simta si sa incerce produsul.
Ei viziteaza un magazin fizic, gasesc exact produsul pe care il doresc si merg pe web pentru a gasi cel mai bun pret. La produse care nu se cer a fi “pipaite”, lucrurile stau si mai simplu.
Este dificil sa exagerezi importanta dovezilor sociale online. Cumparatorii online raporteaza ca citirea recenziilor este printre cele mai importante motive pentru care cumpara online. Cu alte cuvinte, daca vrei ca oamenii sa cumpere — trebuie sa arati ca altii au cumparat, si mai mult decat atat, sunt satisfacuti de produs.
Singura resursa care poate rivaliza cu banii astazi este timpul. Drept urmare, „economisirea timpului” este adesea citata ca motiv pentru cumparaturile online.
Oamenii care fac cumparaturi online schimba cu buna stiinta gratificarea imediata (obtinand produsul acum) pentru economii de timp si alte beneficii ale cumparaturilor online.
Cumparatorii care sunt preocupati de timp nu au toleranta pentru o experienta slaba a utilizatorului si ei nu au cand sa piarda ore intregi prin magazine.
Desi cumparatorii online inteleg ca nu vor primi produsul acum, ei economisesc timp pe cautare.