Gucci si The North Face: colaborarea care redefineste termenul de „glamping”

Gucci si The North Face: colaborarea care redefineste termenul de „glamping”

Acesta a fost sezonul colaborarilor, dar Gucci si The North Face este unul pe care nu l-am vazut niciodata. Anuntat in septembrie anul trecut pe canalele Gucci de Instagram si Tik Tok - The North Face este ca iubitul care nu a aparut inca relatia oficial pe social media. Ne este aratat un peisaj de munti maiestuosi, un lac linistit si un steag care uneste perfect si armonios siglele celor doua marci.

Angajamentul Gucci de a fi mai responsabil cu mediul, parte a planului de durabilitate deja elaborat si structurat al Kering , reflectat in cea mai recenta colectie complet durabila, ar trebui sa se reflecte in aceasta colaborare, deoarece este aliniata cu promisiunea The North Face of „evolutia modului in care ne fabricam produsele prin imbunatatirea performantei noastre de mediu si a responsabilitatii sociale in lantul de aprovizionare”.

Dar se stia putin despre cum ar arata aceasta colaborare, in niciunul dintre cele trei videoclipuri nu exista prezenta umana, cu exceptia bratului gol care tine fanionul mentionat mai sus. Singurul indiciu, pana acum, pe care ni l-a oferit brandul italian a fost un comentariu adresat presei in care a asigurat ca este o colaborare 'care celebreaza mostenirea bogata a ambelor marci'.

Gucci Off The Grid , prima colectie cu linii circulare, conceputa de directorul de creatie Alessandro Michele.

In sfarsit, asteptarea (si intriga) s-a incheiat si ziua de lansare a mult asteptatei colaborari este aici. De parca nimic nu s-ar fi intamplat, prima imagine a acestei colectii a ajuns intr-o imagine care seamana mai mult cu street style decat cu o campanie. Persoana insarcinata cu purtarea primului model al acestui lucru in echipa intre Gucci si The North Face a fost actrita italiana Benedetta Porcaroli , care a purtat o jacheta captusita portocalie cu detaliu pe eticheta., tocmai rezultatul pe care il asteptam de la aceasta colaborare. Protagonistul serialului Netflix, Baby, a purtat jacheta puf combinata cu un pulover rosu, fusta din crepon floral Gucci Liberty albastru deschis, verde si galben deschis, sosete bej cu imprimeu logo GG, adidasi Screener din piele alba si cu detaliu web si un Jackie 1961. geanta mini din piele roz cu inchidere cu piston metalic.

Niciuna dintre aceste marci nu este straina de parteneriate, The North Face , cunoscuta nu numai pentru imbracamintea sport si pentru exterior, ci si pentru rucsacuri populare printre studentii cu buget redus, tocmai a lucrat mana in mana cu MM6 Maison Margiela, la o colaborare. care a fost lansat in februarie. De asemenea, a colaborat cu alte branduri indragite de comunitatea modei, precum Junya Watanabe, Supreme si Sacai, precum si Hender Scheme si Brain Dead. 

Pe de alta parte, munca lui Alessandro Michele la casa italiana Gucci a fost si ea plina de colaborari, in special cu artisti tineri si altii nu atat de tineri precum Dapper Dan. Dar uniunea dintre Gucci si The North Face ar fi pentru prima data de cand Michele a preluat conducerea ca firma italiana a lucrat cu un brand american consacrat. 

Desi Michele anuntase ca intentioneaza sa-si reduca numarul de colectii anuale la doua -si speram ca putine spectacole se vor traduce printr-o punere in scena spectaculoasa precum cea pe care a facut-o in februarie-, aceasta este o modalitate originala de a adauga noi livrari catre consumatorul sau, care este obisnuit cu noutatea si mintea prolifica a lui Michele.

Campania de intriga lansata pe retelele de socializare, care de altfel a dezlantuit emotii puternice in adeptii brandului florentin, este o tactica de marketing vicleana in plina saptamana modei de la Milano, unde s-a facut simtit golul lasat de Gucci. Este un moment bun pentru Gucci si Kering sa evalueze cat de puternice sunt platformele lor Instagram si Tik Tok intr-un an.


0,00 (0 voturi)

Nu sunt Comentarii la Gucci si The North Face: colaborarea care redefineste termenul de „glamping”