Dupa ce si-a folosit tehnologia pentru a-si crea propriul joc video cu care sa-si prezinte colectia pentru sezonul Toamna/Iarna, Balenciaga isi intareste acum legaturile cu dezvoltatorul american de jocuri video Epic Games si cu ceea ce este, fara indoiala, jocul sau video vedeta, a lansat o colaborare multicanal cu care isi sigileaza aterizarea in universul cunoscutului Fortnite.
Dupa cum am subliniat, aceasta colaborare strategica cu care casa de moda, condusa creativ de designerul georgian Demna Gvasalia, isi arata inca o data latura mai „de gamer”, este impartita in doua parti. Mentinerea prezentei sale atat in mediul fizic, cat si online, prin lansarea, pe de o parte, a unei serii de articole vestimentare de moda adevarata, iar pe de alta parte, prin punerea la dispozitie jucatorilor a unui numar bun de elemente virtuale din care acestia vor putea utilizarea in cadrul jocului video. Platforma in care a fost recreat si un magazin virtual Balenciaga.
O colectie capsula pe cat de virtuala, pe atat de fizica
Trecand mai intai la defalcarea detaliilor colectiei capsule, fizice, create de Balenciaga cu ocazia acestei colaborari cu Fortnite, cea mai usor de explicat, ea este alcatuita dintr-o succesiune de piese vestimentare cu un marcat caracter urban pe care le vom gasi ilustrate. atat cu numele casei Balenciaga, cat si cu popularul joc video. Avand grija sa completeze cu ochiul catre Fortnite, lista in care in loc sa faca referire la Paris, sediul casei de moda fondata de celebra croitorie spaniola, este realizata in diferite limbi catre „Ciudad Comercio”, cunoscuta si sub denumirea de „Mercantil”. Metropolis”, una dintre cele mai cunoscute locatii din joc.
In ceea ce priveste caracterul pieselor vestimentare, pe o paleta construita din nuante solide de negru, alb si rosu, vom gasi de la sepci pana la tricouri cu maneca scurta, camasi cu maneca lunga Croiala „fit”, hanorace cu gat rotund, hanorace si un model de jacheta din denim, disponibile atat pe negru, cat si pe albastru.
De la noi „skins” la rucsacuri virtuale
Indreptandu-ne atentia catre popularul joc video si intrand in universul virtual Fortnite, ca urmare a acestei colaborari cu Balenciaga, jucatorii vor putea folosi o serie de articole vestimentare si accesorii inspirate din design-urile arhivelor casei de moda, precum in aceeasi colectie de capsule pe care am descris-o. Toate acestea in timp ce acceseaza un nou centru proeminent „Strange Times”, in care vor gasi o recreare virtuala a unui magazin Balenciaga, sau vor participa la campania live „fortografie” cu care toti sunt invitati de la jucatorii Fortnite sa experimenteze si sa-si dezlantuie propria lor. personalitate in cadrul jocului, indiferent daca folosesc sau nu noile echipamente ale acestei capsule virtuale create de prestigioasa casa de moda.
In ceea ce priveste noile stiluri virtuale ale acestei capsule, Balenciaga a creat o serie de tinute unice pentru diferite personaje din joc, printre care jucatorii pot gasi noul skin „Ramirez unchained” si tinutele „Llorona a la moda”. , „Caballero gamer”. ” sau „Street dog”, acesta din urma cu doua stiluri care sunt tocmai cele care au servit drept inspiratie pentru a crea acea capsula de piese vestimentare adevarate pe care am vazut-o.
Intre timp, in cadrul a ceea ce am putea include ca categoria de „accesorii” a acestei colectii virtuale, au fost create in total 4 modele diferite de rucsac Balenciaga, precum si un varf „Sport neinfranat” modelat dupa unul dintre deja iconici Balenciaga. modele de adidasi; un „Parabellissimo Hang Glider”, ilustrat cu numele si „B” casei de moda; un „Distinctive Touch Wrapper”, care include stilurile alternative „midnight” si „24 carat”; si un nou „Gest stilizat” pentru a poza.
Odata cu recrearea unui magazin Balenciaga in noul sediu „Tiempos Extranos”
Pentru a termina de finalizat aceasta experienta Balenciaga in cadrul Fortnite, au fost aranjate si o serie de actiuni care vor fi disponibile doar pentru o perioada limitata si cu care jucatorii pot obtine chiar si un tenisi Balenciaga model „Triple S”.
In acest sens, personajul „Street Dog are doua misiuni pentru tine”, care nu sunt altceva decat sa pozeze „Ca niste profesionisti cu el. graffiti si obtineti o pereche de pantofi sport triple S” pentru a „debloca gratuit graffiti-ul Perrete la moda si graffiti Gentleman Look”.
Ca cireasa de pe tort pentru aceasta experienta, in centrul proeminent „Timpuri ciudate”, creat de creatorii comunitatii Shride, MakaMakes si Pimit. Un spatiu in care jucatorii si iubitorii de moda isi pot schimba infatisarea, ba chiar isi pot cumpara costume Balenciaga Style, toate inconjurate de atmosfera ciudata a unui oras virtual pe care il vor gasi impodobit cu panouri publicitare cu alti jucatori. Un fel de campanie virtuala, la care toti jucatorii pot aspira sa participe, urmand doar instructiunile de a face acest lucru care au fost comandate de la Fortnite.
Cu ocazia venirii spiritului Balenciaga in Fortnite, dorim sa gasiti o modalitate de a va exprima, si cu cat este mai neasteptat, cu atat mai bine. De fapt, vor organiza o campanie de fortnitegrafie foarte speciala si dinamica, cu care „in loc sa aratam imaginile pe blog, le vom arata pe panouri publicitare din cadrul centrului de prezentare Strange Times. Pentru a face acest lucru, „combina-ti tinutele cu prietenii sau impartaseste o noua perspectiv”, si tinand mereu cont ca „purtarea echipamentului Balenciaga este optional: ceea ce conteaza este sa te exprimi!”.