Dar unul dintre cele mai seducatoare modele ale sale a fost pentru La Perla in 1986. Astazi, La Perla reintroduce acea sticla senzuala si parfum care completeaza stilul de viata in lenjerie, adaugand un scut de „dantela invizibila” pe corpul unei femei, facand-o sa se simta cel mai intim. romantic si bineinteles de dorit. O noua generatie va descoperi acest parfum distinctiv de cardamom, trandafir bulgar, lichen de stejar si note de varf de patchouli, cu note de mijloc calde si o baza catifelata. De asemenea, ei il vor descoperi pe maestrul mester care i-a creat sticla.
Dinand, un francez nascut la Paris, a fost chemat la atelierul La Perla din Bologna de catre fondatorul sau, Madame Ada Masotti. Dinand fiind acum notoriu pentru crearea sticlelor Opium, Obsession si Armani, in mintea lui Masotti nu se punea nicio indoiala cine ar trebui sa proiecteze prima sticla de parfum pentru casa de lux italiana pentru intime. Dinand isi aminteste ca a vizitat atelierul cu modele alergand in timp ce Masotti facea armaturi cu ei. Acea scena a starnit inspiratie pentru designerul in devenire. „Mi-a dat libertate totala de a-mi aduce ideea la viata”, spune Dinand. „Designul sticlei a fost derivat din curbele naturale ale decolteului unei femei.” Liniile armonioase ale primei sticle sunt reluate in parfumul editie limitata, dar actualizat in aur si impodobit cu imprimeu de dantela Petit Macrame, o semnatura a marcii.
Calea lui Dinand de a deveni autoritatea mondiala in ceea ce priveste vasele ademenitoare pentru arome de designer ademenitoare a fost neortodoxa. In timp ce studia arta la Paris in anii 1950, a fost recrutat in orezele din Indochina, unde incepuse razboiul din Vietnam pentru Franta. Interesul lui s-a concentrat mai mult in arta decat in lupta. Un ofiter superior plin de compasiune ia permis sa se inscrie la cursurile Scolii Regale de Arta din Cambodgia din Pagoda de Argint din Phnom Penh. Acea experienta avea sa marcheze cariera lui Dinand pentru o viata. „Vietnamul a fost critic de-a lungul carierei mele”, spune designerul. „Am avut sediul in apropierea templelor Angkor Wat din Cambodgia, iar acest lucru mi-a influentat foarte mult creativitatea.”
Dupa ce s-a intors in Franta, Dinand si-a aplicat experienta si talentul artistic in designul industrial, care ar influenta si designul sticlelor sale. A lucrat in industria auto si apoi in industria chimica; ambii si-au deschis ochii catre noi materiale care nu erau luate in considerare in industria parfumurilor inainte de acel moment. Prima sa pauza de design a venit atunci cand si-a asumat reproiectarea unor ambalaje chimice pe care le-a considerat ofensatoare vizual.
Lumea industriala a introdus si o noua inclinatie abordarii sale creative. „Intotdeauna am incercat sa fiu eficient”, spune el, „sa folosesc tehnica mai putin costisitoare pentru acelasi rezultat”. De exemplu, ar folosi sticla automata fata de cristalul Lalique. „Rezultatul este exact acelasi, luxos si pot spune ca de 100 de ori mai putin costisitor”, sustine el.
Dinand a fost ales sa devina directorul executiv de publicitate al producatorului de produse chimice, deoarece cei mai buni membri ai acestuia au fost atat de impresionati de munca sa la ambalajul companiei. Acest proiect a dus la o eventuala recrutare de catre Agentia Contact, o agentie de publicitate pariziana de top. Unul dintre clientii sai a fost doamna Rochas.
In 1958 Dinand avea sa revolutioneze sticla de parfum adaugand un dop din metal si plastic. A fost prima data cand dopul nu era din sticla. Pe masura ce anii '50 au facut loc anilor '60, Dinand a devenit mai apreciat si a fost prezentat celor mai influenti designeri de moda ai epocii: Pierre Cardin, Cristobal Balenciaga, Hubert de Givenchy, Christian Dior si Yves Saint Laurent. „Primele mele intalniri cu maestrii modei m-au invatat totul”, explica Dinand, observand ca munca lui reflecta combinatia acestor estetici. „M-am uitat si am ascultat si nu am avut nicio problema cu ego-ul lor. Unele au fost foarte usoare, precum Saint Laurent, in timp ce altele au fost poate putin mai dificile.”
Deoarece ne-au parasit atat de multe dintre talentele acelei epoci, este o placere extrema pentru La Perla sa continue sa lucreze cu Dinand pentru a-si exprima abordarea revolutionara a feminitatii prin parfumul sau de casa. Dinand este la fel de incantat ca este la fel de relevant astazi ca si in 1958. Exprimandu-si incantarea de relansarea sticlei si revenirea parfumului, el spera ca fanii din trecut si din prezent sa se bucure de relansare.
„Am implinit 90 de ani foarte curand, dar sunt inca implicat in industrie si foarte activ!” spune el, adaugand subtil: „Imi va aparea chiar si o alta sticla in curand”. Fara indoiala ca va fi o alta comoara de vazut.