30 top branduri din fashion pe care trebuie sa le cunoasti

30 top branduri din fashion pe care trebuie sa le cunoasti

Toata lumea iubeste un pic de lux in viata lor si nu se poate nega ca aceste marci de designer sunt in prim plan. Ele furnizeaza totul, de la costume la tricouri de baza si lenjerie. Aceste marci cunosc stilul si confortul, ceea ce face ca designurile lor sa fie de cea mai inalta calitate. Pentru a va ajuta, am rotunjit cele mai bune marci de designer pe care trebuie sa le cunoasteti.


Cuprins

1 Gucci
2 DKNY
3 Prada
4 Salvatore Ferragamo
5 Stella McCartney
6 Fendi
7 Saint Laurent
8 Givenchy
9 Balmain
10 Balenciaga
11 Kenzo
12 Alexander McQueen
13 Louis Vuitton
14 Giorgio Armani
15 Tom Ford
16 Berluti
17 Burberry
18 Comme Des Garcons
19 Dior Homme
20 Calvin Klein
21 Brioni
22 Ralph Lauren
23 Valentino
24 Paul Smith
25 Ermenegildo Zegna
26 Hugo Boss
27 DSquared
28 Thom Browne
29 Hermes
30 Lacoste


1. Gucci
Fondata de Guccio Gucci in 1921, eticheta este una dintre etichetele originale de lux si unul dintre liderii mondiali in materie de imbracaminte si accesorii. Eticheta este cunoscuta mai ales pentru stilul sau extravagant si textilele de lux. Gucci continua sa redefineasca moda pentru a se potrivi secolului 21, reprezentand in acelasi timp cea mai inalta calitate a maiestriei italiene si atentia la detalii.

2. DKNY
Donna Karen si-a fondat marca de difuzie DKNY in 1984, desi abia in 1992 a fost lansata DKNY Men. Eticheta a devenit curand cunoscuta pentru influentele sale sportive, casual sic si utilizarea inteligenta a brandului. Poarta un simt puternic al New York-ului, cu multe dintre camasile si puloverele care prezinta peisajul orasului. Modelul de design DKNY este esentialul stilului sau necomplicat si retras.

3. Prada
Prada se gandeste intotdeauna in afara cutiei si nu isi creeaza desenele pe baza stilurilor preconcepute sau a tendintelor vestimentare. Drept urmare, eticheta se mandreste cu calitatea si libertatea de exprimare fara compromisuri. Casa de moda italiana de lux este una dintre cele mai mari nume din industrie, fondata in 1913 de Mario Prada. Specializata in genti de mana din piele, accesorii de calatorie, incaltaminte, gata de purtat, parfumuri si alte accesorii vestimentare, marca a reusit sa fie testul timpului.

4. Salvatore Ferragamo
Visul lui Salvatore Ferragamo a fost intotdeauna sa-si transforme brandul intr-o casa de moda grozava, asa ca, atunci cand a trecut in 1960, a lasat-o ca mostenire, sperand ca familia lui isi va indeplini obiectivul. In cele din urma, Salvatore Ferragamo este acum una dintre cele mai mari si mai cunoscute etichete de pantofi, realizate din piele de inalta calitate si alte materiale unice.

5. Stella McCartney
Stella McCartney si-a lansat brandul in 2001, detinand un parteneriat de 50% cu grupul Kering. Eticheta a fost unul dintre primele marci de moda care s-a alaturat miscarii de sustenabilitate, alegand sa urmeze pe urmele mamei sale, Linda McCartney, activista pentru drepturile animalelor. Datorita acestui fapt, brandul foloseste materiale non-violente pentru a-si crea imbracaminte gata de purtat, accesorii, lenjerie si ochelari, crezand cu tarie in sustinerea planetei si in ingrijirea animalelor. Imbracamintea pentru barbati Stella McCartney are un aspect urban unic si este cunoscuta pentru formele moi adaptate si senzatia sportiva.

6. Fendi
Fondata in 1925 la Roma, Fendi este unul dintre brandurile de design originale, ajungand la varsta de peste 90 de ani. Casa de moda din Italia a fost doar un magazin de blana si piele cand a fost lansata pentru prima data de Adele si Edoardo Fendi. Mentinand radacinile, eticheta este inca, pana in zilele noastre, singurul brand care are un atelier de blana in interior. Linia lor de produse include, de asemenea, genti, incaltaminte, accesorii, ochelari, parfumuri, articole din piele si gata sa poarte imbracaminte.

7. Saint Laurent
Yves Saint Laurent si partenerul sau, Pierre Berge, au fondat brandul 1961. Casa de lux franceza este inca considerata una dintre cele mai proeminente case de moda din lume, cunoscuta pentru piesele sale moderne si iconice. Saint Laurent intruchipeaza cultura tineretului si subliniaza fluiditatea sexului prin imbracamintea lor neutra de gen si stilul simplu, dar clasic, care este explozibil de cool, care impleteste rebel, punk cu lux.

8. Givenchy
Casa de moda si parfumuri franceze de lux au fost fondate in 1952 de designerul Hubert de Givenchy a ajuns la importanta prin stapanirea siluetei sale. Eticheta face echilibrul perfect intre stilul traditional si modern, pastrand un aspect casual, dar clasic, care a fost inspirat de multi artisti, prieteni, muze si clienti fideli. Desi casa de moda este acum detinuta de conglomeratul de lux, LVMH, brandul este inca cunoscut pentru a fi unul dintre brandurile originale de top-designer si un lider in industria modei.

9. Balmain
Balmain are un patrimoniu de design din tesaturi decorative bogate si garnituri luxe. Eticheta utilizeaza modalitati inovatoare de a intruchipa mostenirea sa franceza. Are un stil unic si maiestrie imaculata care este evidenta in micile detalii. Fiecare design poarta una dintre decoratiunile semnaturii, inclusiv medalioanele lor de aur, noul logo, butoanele si simbolurile re-proiectate, stema de blazon, ornamentele lor din aur sau ciucuri. Colaborarile recente ale designerilor includ H&M si Victoria's Secret.

10. Balenciaga
Balenciaga are acum peste 100 de ani, casa de moda de lux fiind fondata in Spania inca din 1917, de catre Cristobal Balenciaga. Desi brandul este acum detinut de compania multinationala franceza, Kering, ei au reusit sa mentina statutul high-end al etichetei, precum si stilul sau de tendinta care poate fi descris doar ca inventiv, scump si indraznet.

11. Kenzo
Casa de moda franceza a fost fondata in 1970 si creata de Kenzo Takada, al carui fundal japonez l-a inspirat sa creeze look-uri ale marcii bazate pe influentele sale japoneze si cultura Parisului. Din acest motiv, compania si-a confirmat conceptul creativ pana in zilele noastre, imbinand imprimeuri exotice cu o rasucire etnica, precum si multe modele florale.

12. Alexander McQueen
Creatorul de moda britanic, Lee Alexander McQueen, si-a fondat eticheta in 1992, dupa terminarea unui ucenicie la prestigiosul Saville Row din Londra. Formele exagerate si croitorie inovatoare combinate cu tehnici traditionale sunt aspectul cheie al etichetei. Punky streetwear si efecte grafice puternice sunt, de asemenea, o parte esentiala a ADN-ului marcii.

13. Louis Vuitton
Louis Vuitton a decis ca vrea sa devina maestru al trunchiului la varsta matura de saisprezece ani. Nu numai ca acest lucru l-a determinat sa devina designer, ci si un inventator, creand incuietori care nu mai fusesera vazute pana acum. Brandul continua sa fie cel mai cunoscut pentru genti si bagaje, calatoriile ramanand in centrul casei alaturi de colectiile RTW.

14. Giorgio Armani
Creatorul de moda italian, Giorgio Armani si-a format compania in 1975, atingand statutul de ,,cel mai de succes designer de origine italiana pana in 2001. Brandul de lux italian este unul dintre cele mai mari si mai influente nume din moda, cel mai cunoscut pentru costume si formale. poarta linii curate, adaptate. Armani este un simbol al succesului pentru multi profesionisti din afaceri si este inca de la inceputul anilor '80.

15. Tom Ford
In 2005, Tom Ford a anuntat crearea brandului sau si, desi este un nume relativ nou pentru lumea modei, Ford a reusit deja sa-l faca la fel de cunoscut ca si brandurile tale de designer ,,vechi ca timp"; el a petrecut ultimii cincisprezece ani lucrand pentru a revolutiona Gucci. Tom Ford este magazinul tau de moda unic care furnizeaza totul, de la imbracaminte pana la bagaje si parfumuri.

16. Berluti
Berluti depaseste la confectionarea gentilor, a accesoriilor si a imbracamintei gata de purtat, dar inima companiei este pantofii de piele. Datorita provocarii limitelor mestesugului, casa de moda a reusit sa-si creeze piele speciale si modele unice, inclusiv o piele neteda care poate fi transformata in multe culori cu optiunea de personalizare.

17. Burberry
Thomas Burberry si-a proiectat initial imbracamintea pentru a-i proteja pe oameni de frigul aspru al vremii britanice, furnizand tesaturi din material rezistent la intemperii, care au revolutionat imbracamintea rezistenta la intemperii, incepand cu 1856. Pana in ziua de azi, Burberry are o identitate britanica distinctiva cunoscuta pentru piesele sale de imbracaminte clasice, folosind modele traditionale tesute si croitorie smechera.

18. Comme Des Garcons
Comme Des Garcons a fost fondata in 1969, insa nu a fost infiintata ca companie pana in 1973. Brandul si-a facut rapid un nume in Japonia, unde a fost creat de Rei Kawakubo, inainte de a se extinde in multe alte regiuni ale lumii. Desi eticheta are aproape 50 de ani, totusi reuseste sa fie cel mai inventiv brand al secolului XXI, specializata in realizarea unei modele unice, funky, radicale, care contesta cu inversunare conventiile si transcende stereotipurile de gen cu imbracaminte complet originala.

19. Dior Homme
Brandul a fost fondat in 1948 de catre Christian Dior. Desi compania europeana de bunuri de lux este prezidata acum de omul de afaceri francez, Bernard Arnault, care este, de asemenea, seful LVMH, care este cel mai mare grup de lux din lume. Stilul sofisticat, contemporan si increzator al lui Dior, se lipeste de un stil formal si minimal. In timp ce Dior Homme a introdus o silueta subtire caracteristica sub directia creativa a Hedi Slimane, marca continua sa conteste conventia.

20. Calvin Klein
Calvin Klein a fost lansat in 1968 de designerul american de moda, Calvin Richard Klein. Eticheta este un stil de viata global megabrand cu o prezenta globala care se mandreste cu natura sa provocatoare, moderna si senzuala. Brandul are o estetica minima, care combina inteligent croitorie nestructurata cu capse iconice.

21. Brioni
Brandul italian Brioni are o metoda foarte particulara de a-si crea costumele pe care le-au practicat inca de la sfarsitul anilor '50. Pentru a finaliza manual acest proces unic, necesita 220 de pasi si mai mult de 22 de ore de munca. Desi merita produsul final, creand un aspect destul de inteligent si sofisticat, chiar si in hainele de zi cu zi.

22. Ralph Lauren
Ralph Lauren se afla in fruntea modei, fiind lider global in design si marketing de cand casa de moda a fost inventata in 1967, in timp ce Ralph insusi este o icoana in industrie. Brandul ofera imbracaminte, accesorii si parfum pentru barbati, femei si copii si este super elegant. Eticheta continua sa fie lider in ultimele tendinte si ofera intotdeauna cele mai bune aspecte de pista.

23. Valentino
Brandul a fost fondat in 1959 la Roma de designerul italian de moda, Valentino Clemente Ludovico Garavani. Valentino este unul dintre liderii originali ai modei internationale si continua sa fie si astazi. Eticheta face incaltaminte, genti, ochelari, esarfe, cravate, parfumuri si haine care sunt super zgomotoase si mai interesante in stil.

24. Paul Smith
Paul Smith a venit cu conceptul companiei in anii '70 si a pastrat aceste standarde inca de atunci, deviza fiind ,,clasic cu o rasucire". Brandul se distinge de multe altele datorita gustului sau unic si a simtului ludic al stilului. Moda lui Paul Smith se afla undeva intre moda inalta si imbracamintea formala si le foloseste atat pentru inspiratie.

25. Ermenegildo Zegna
Fondata in 1910, Zegna este o casa de moda de lux italiana specializata in imbracaminte si accesorii pentru barbati. Eticheta are o abordare foarte holistica a modului in care isi desfasoara activitatea, furnizand intotdeauna materii prime de inalta calitate, prietenoase cu natura. De fapt, eticheta este unul dintre cei mai mari producatori la nivel mondial de tesaturi fine si a activat in promovarea imbunatatirii productiei de lana din intreaga lume. Prin venituri, brandul se intampla sa fie cel mai mare brand de imbracaminte pentru barbati din lume, cu modele sale inteligente casual si de baza.

26. Hugo Boss
Casa germana de moda de lux a fost fondata in 1924 de catre Hugo Boss, specializata initial in uniforme in timpul celui de-al doilea razboi mondial. Desi se schimba de-a lungul timpului, eticheta are acum un mix atat de imbracaminte clasica de afaceri, cat si de haine casual de sport, care sunt toate realizate la un standard premium, facand o declaratie de incredere, pastrand in acelasi timp modele simple, dar clasice.

27. DSquared2
Fratii gemeni Dean si Dan au fondat DSquared2, in 1996, la Milano, Italia. Design-urile sunt un amestec de manie si senzual, realizate cu croitorie canadiana si italiana, alegandu-si tarile de mostenire. Prin urmare, colectiile lor sunt perfect contrastate, creand un concept alternativ la lux, prin contopirea desenelor opuse.

28. Thom Browne
In 2001, Thom Browne si-a dat seama ca a existat un decalaj pe piata pentru imbracamintea formala, datorita faptului ca toata lumea devenise excesiv de casual in felul in care se imbracau. Prin urmare, brandul este specializat in costume si imbracaminte formala, facand chiar si imbracamintea lor casual destul de eleganta. Desi lucrul cel mai demn de remarcat de Thom Browne este ca ii place sa se joace cu proportii traditionale si sa creeze haine care sunt ,,zdruncinate", reconceptualizarea costumului clasic pentru barbati, acceptand in acelasi timp fluiditatea de gen imbracand modelele sale masculine in fuste, rochii si tocuri.

29. Hermes
Hermes vinde articole din piele, accesorii, parfumuri si imbracaminte gata de purtat, care este destul de traditionala in stil. Dintre toate produsele lor, marfurile din piele sunt cel mai mare contribuitor la veniturile companiei, urmate de linia lor gata de purtare. De asemenea, brandul are numeroase marci partenere, printre care John Lobb (fabricant de botine), Puiforcat (argintarie), Saint-Louis (producator de cristal) si Shang Xia (marca contemporana de stil de viata fina).

30. Lacoste
Fondata de campionul de tenis din anii 1920, Rene Lacoste, una dintre cele mai mari marci marcante din toate timpurile, a iesit dintr-o hotarare de a imbunatati imbracamintea sportiva care, la acea vreme, era in mare parte tesuta. El este creditat cu inventia pique de bumbac, o tesatura din tricot robust, care pana in prezent este inca folosita in tricourile emblematice ale companiei. De-a lungul timpului, gama Lacoste s-a dezvoltat si a inclus o oferta puternica de imbracaminte tehnica si de imbracaminte de exterior cu o coloratie pungatoare si alb alb clasic.


0,00 (0 voturi)

Nu sunt Comentarii la 30 top branduri din fashion pe care trebuie sa le cunoasti