Egonlab si Crocs aduc metaversul si NFT-urile la Saptamana Modei de la Paris

Egonlab si Crocs aduc metaversul si NFT-urile la Saptamana Modei de la Paris

In cadrul Saptamanii modei masculine de la Paris, firma de moda franceza emergenta Egonlaba a prezentat cea mai recenta colectie pentru viitorul sezon Toamna/Iarna 2022/2023. O propunere conceputa sub denumirea de „Egonimati”, care tocmai fusese completata cu o serie de actiuni de colaborare, printre care nu exista nicio indoiala ca s-a remarcat cea infiintata impreuna cu populara firma de incaltaminte Crocs.

Aceasta este colaborarea cu care firma franceza obisnuia, intr-un exercitiu de natura marcat disruptiva, sa ajunga sa incarce pe podiumul acestei ultime editii a Paris Fashion Week Menswear o serie de concepte la fel de trendy in moda de astazi, pe cat sunt metaversul si NFT-urile, proiectand impreuna cu Crocs o colectie exclusiva de 5 modele „phygitale” scaldate in cristale Swarovski.

Punandu-ne atentia pe primul loc pe colectia de articole de imbracaminte in sine conceputa de casa de moda franceza, fidela ADN-ului cu care au reusit sa inzestreze firma pariziana, directorii ei de creatie, cuplul format din designerii francezi Florentin Glemarec si Kevin Nompeix, inca o data. au prezentat o propunere din care s-au intors sa influenteze valori ca proprii precum sustenabilitatea si incluziunea, atat a corpului, cat si a genurilor si varstelor. Toate acestea scaldate, cum n-ar putea fi altfel, in aceeasi estetica urban-punk la care ii raspunde imaginarul casei, cu aceasta ocazie inspirata din realitati ezoterice, suprareale si veniri din masonerie, cu trimiteri exprese la Illuminati si la artistul spaniol Salvador Dali.

Bine ati venit la cabana „Egonimati”

Compusa astfel dintr-o succesiune de piese vestimentare cu o croiala marcata fara gen, firma a prezentat o colectie construita pe o paleta de culori sobra cu negrul ca culoare principala, alaturi de o paleta variata de ocru si sclipici de rosu si portocaliu. Tonalitati pe care firma le-a folosit pentru a compune acest univers al „Egonimati”, nume cu care incearca sa se refere la acest gen de societate secreta, la aceasta noua loja, al carei obiectiv ei explica ar fi stabilirea unei noi ordini mondiale bazate pe libertatea totala. a fi si a gandi.

Plecand de la viziunea utopica a acestei comunitati infratite in fata adversitatii, sub o estetica nuantata de o spiritualitate acuta, am putut descoperi o colectie in care liniile largi s-au contopit cu piese vestimentare stramte. Printre acestea se remarca piese precum jachete fine concepute ca pieptar, paltoane captusite si voluminoase, piese vestimentare de tip trening cu care se recontextualizeaza stilul sport, fuste suprapuse peste pantaloni sau o rochie de gala izbitoare in forma de piramida, care parea sa pluteasca deasupra pasarelei in ceea ce s-a dovedit a fi un semn cu totul din cap catre Illuminati.

Referinta pe care firma a reflectat-o ​​din nou in alte articole de imbracaminte prin utilizarea continua a triunghiului, In acelasi timp, i-au fost adaugate simboluri precum crucea si simboluri din carti de tarot, precum si pictura lui Salvador Dali cu piramida cu chipul Afroditei. Lucrare care a devenit motivul central al uneia dintre piesele firmei franceze, care la randul ei si-a reconvertit logo-ul transformandu-l intr-un fel de amuleta protectoare a norocului, formata din doua „E” impletite.

O colectie unica impreuna cu Crocs de 5 NFT, in scop de solidaritate

Punand in centrul atentiei aceasta serie de colaborari cu care a fost finalizata colectia, firma franceza si-a prezentat a treia colaborare „sustenabila” cu Chasmere Flakes, firma specializata in obtinerea de casmir din cooperative nomadice din Mongolia dedicate mediului si ritmului vital. de capre; cu casa de moda artizanala Agnelle, specializata in proiectarea si fabricarea manusilor; si in sfarsit cu Crocs. Firma americana de incaltaminte cu care Egonlab a reusit sa incheie aceasta colaborare de avangarda in ceea ce priveste metaversul si NFT-urile.

In acest sens, Egonlab a colaborat cu studioul de creatie digitala Cosmic Shelter pentru a crea „Egonlab Tech”. Un nou departament de creatie si cercetare, din care vor cauta sa experimenteze si sa-si extinda frontierele creative printr-o serie de actiuni disruptive, care au inceput deja sa prinda contur odata cu lansarea unui nou portal imersiv, conceput ca un metavers. O sectiune pe care o vom gasi in cadrul paginii lor oficiale online in fila „Metaverse”, unde au inceput deja sa ofere o experienta imersiva si multisenzoriala in 3D.

In ceea ce, pe scurt, trebuie inteles ca un punct de cotitura in evolutia sa catre un brand „phygital”, in interiorul, printre alte actiuni, brandul a activat un showroom virtual in care vom gasi, atent afisate, cele 5 NFT-uri Exclusive care au fost concepute impreuna cu Crocs. Brand care astfel, pe langa faptul ca apare pe podium cu unele dintre modelele sale, ca o completare a articolelor vestimentare ale acestei ultime colectii „Egonimati” de la Egonlab, s-a deschis pentru a participa la o colaborare unica cu casa franceza, co-proiectand aceasta exclusivitate. serie de NFT.

Cateva active digitale care au fost deja licitate pe platforma specializata OpenSea, unde licitatiile vor ramane deschise pana pe 30 ianuarie si care vor fi livrate respectivilor castigatori ai licitatiei, impreuna cu o replica fizica a fiecarui model virtual. Modele unice scaldate in cristale Swarovski, din vanzarea carora o parte din profit va fi donata diferitelor asociatii care lucreaza pentru a facilita accesul la tehnologia digitala pentru tinerii defavorizati.


0,00 (0 voturi)

Nu sunt Comentarii la Egonlab si Crocs aduc metaversul si NFT-urile la Saptamana Modei de la Paris