Devine din ce in ce mai usor pentru barbati sa faca o declaratie cu tinutele lor in zilele noastre, indiferent daca doresc sa iasa din plin cu cravate cu model funky sau un patrat de buzunar colorat. Moda a trecut de la ceva aparent doar pentru femei, cu atat de multe variatii de stil, la ceva cu care se pot distra si barbatii, cu o multime de optiuni acum disponibile.
Cu toate acestea, un articol care a fost intotdeauna un element de baza atunci cand vine vorba de garderoba unui barbat este tricoul polo. Fie ca este vorba de un polo alb clar, pentru barbatul mai clasic, sau de un polo cu un model si o culoare izbitoare pentru barbatul caruia ii place sa fie remarcat.
Lucrul grozav despre un tricou polo este combinatia simbiotica de a fi atat versatil, cat si clasic. Tricourile polo sunt vazute in lumea sportului si in locuri casual, cum ar fi promenada de pe plaja, totusi le veti vedea cu o pereche de pantaloni chino intr-o noapte la un restaurant de lux.
Cele mai cunoscute si populare marci de polo sunt Lacoste si Ralph Lauren. Dar, cu doua optiuni, de unde stii care este potrivita pentru tine? O mare parte din aceasta depinde de preferintele tale personale si vor exista intotdeauna opinii diferite despre care este marca mai buna. Asadar, aruncam o privire obiectiva asupra ambelor marci pentru a va ajuta sa decideti.
Moda barbatilor a parcurs un drum lung cand vine vorba de marimi. In trecut, obisnuiam sa ne gandim la haine ca fiind mici, medii si mari. Cu toate acestea, marci celebre precum Lacoste si Ralph Lauren si-au intensificat jocul si ofera acum o potrivire pentru fiecare tip de personalitate si forma a corpului.
Polourile Ralph Lauren tind sa fie cam mari; sunt mai late in talie, cu o caracteristica definitorie fiind spatele mai lung, care este facut pentru a fi infasurat. Polourile marcii vin in patru potriviri diferite: clasic, personalizat subtire, subtire si mari si inalte.
Mare si inalt: Acest polo este la fel ca si potrivirea clasica, dar vine in marimi mai mari pentru barbatul care este mai mare in abdomen si/sau mai lung in trunchi.
Una dintre cele mai utile caracteristici ale site-ului web Ralph Lauren este diagrama generala de potrivire care apare cu fiecare polo, spunand vizitatorilor cat de adevarata este marimea acestuia pe baza recenziilor de la cumparatori.
Majoritatea barbatilor au sustinut ca polourile Lacoste sunt mai potrivite ca marime decat Ralph Lauren, precum si ca sunt mai late in talie. Multe recenzii au spus, de asemenea, ca polourile Lacoste sunt mai scurte ca lungime, deoarece nu au spatele mai lung pentru care sunt cunoscute polourile Ralph Lauren, unii barbati nu le place aceasta caracteristica.
Polourile Lacoste au trei potriviri diferite: Classic, slim si Paris, si vin in 8 marimi diferite, de la XS (2″) la 4XL (9″).
Paris Fit: similar cu poloul slim fit, dar cu guler vazut de obicei pe camasi mai elegante, mai formale.
Polourile Lacoste sunt mai greu de gasit, facandu-le mai exclusive, deci putin mai scumpe decat concurenta lor. Polourile Ralph Lauren sunt oarecum mai usor de cumparat pentru omul obisnuit in zilele noastre, deoarece acum sunt vandute la multe magazine cu reduceri precum Marshall's si Kohls; mai mult de 40% din vanzarile lor provin de la TJ Maxx si Macy's.
Ralph Lauren reprezinta „Visul american”, cu stilurile lor clasice, integral americane, care atrag o generatie aspirationala care si-a dorit o casa cu un gard alb, un golden retriever si 2,5 copii.
Marca este cunoscuta pentru croiele curate care atrag o varietate de grupe de varsta, combinand luxul sofisticat cu un aspect simplu, atemporal. Ralph Lauren a spus odata: „Nu sunt o persoana la moda. Sunt anti-moda. Sunt interesat de longevitate, atemporalitate, stil.” In timp ce se afla la carma marcii de cand a inceput, el a fost in mod clar creierul din spatele multor decizii artistice, iar acest lucru arata in directia in care a mers.
Desi au pierdut unele afaceri in ultimii ani din cauza unei noi generatii de consumatori cu gusturi mai putin clasice, ei si-au marit cheltuielile pentru marketing digital. Cu toate acestea, etosul companiei lor ramane acelasi, Ralph Lauren spunand odata: „Nu proiectez haine, proiectez vise”.
Brandul Ralph Lauren este foarte transparent pe site-ul lor despre modul in care sunt facute polourile, aratand diverse caracteristici ale camasilor, cum ar fi faptul ca fiecare nasture este cusut in cruce pentru mai multa siguranta. Exista chiar si o functie personalizata in care cumparatorii pot alege dintr-o varietate de logo-uri, de la jucatorul de polo clasic la un buldog.
Lacoste sunt cunoscute ca o marca cu un avantaj sportiv, deoarece polourile au fost facute initial pentru jucatorii de tenis. Pe site-ul lor, puteti gasi o serie de sase tesaturi diferite pe care le folosesc, de la „The Pique”, care este stilul lor distinctiv, cu bumbac durabil, texturat, pana la „The Stretch”, cu tesatura pique, care este mai flexibila si mai elastica, permitand pentru mai multa miscare.
Brandul este cunoscut si pentru abordarea lor ecologica, urmand „principiile dezvoltarii durabile”. Ei nu folosesc bumbac care provine din surse cu risc de incalcare a drepturilor omului.
Si mai mult, in 2018 au creat o linie limitata de polo in parteneriat cu Uniunea Internationala pentru Conservarea Naturii. Brandul a realizat 1.775 de polouri cu 10 specii de animale amenintate ca sigle si a produs doar numarul de polouri care corespundea cate dintre aceste animale au ramas.
Rene Lacoste, un tenismen vedeta in anii 1920, care a fost clasat pe locul 1 mondial in 1926 si 1927, a fost cunoscut drept „crocodilul” pentru ca „a supravietuit mai degraba decat si-a coplesit adversarii”. Ii placea atat de mult porecla, incat avea un logo de crocodil brodat in blazer.
Dupa ce s-a retras din tenis in anii 1930, a inceput Le Chemise Lacoste, care producea tricouri de tenis care erau mai putin constrangatoare si incomode decat tricourile de tenis anterioare ale deceniului precedent.
In 1952, s-a asociat cu marca britanica Izod, aducand poloul in SUA si a fost vazut la oameni ca John F. Kennedy Jr. si Bing Crosby, dandu-i un impuls major de popularitate.
In ciuda a ceea ce cred majoritatea oamenilor, Lacoste a creat de fapt poloul original, nu Ralph Lauren.
In 1967, Ralph Lauren, care deja lucra in industria modei, a reusit sa-l convinga pe presedintele productiei de cravate Beau Brummell sa-l lase sa-si inceapa propria linie. A luat un imprumut de 50.000 de dolari, i-a adaugat „polo” numelui sau pentru a-i da un aspect mai sofisticat, englezesc si a lucrat dintr-un sertar de birou din Empire State Building. Mogulul modei a facut chiar el insusi livrarile.
A avut succes destul de repede, Bloomingdale cerand acces exclusiv la linia de barbati pana in 1969 si oferindu-i propriul magazin. Tricoul polo emblematic pe care il cunoastem astazi a fost creat de fapt doi ani mai tarziu, cand si-a lansat linia de costume croite pentru femei, iar la doar un an dupa aceasta a lansat poloul in 24 de culori.
Marca a fost intr-adevar pusa pe harta in 1974, cand Ralph Lauren i-a imbracat pe membrii distributiei masculine a filmului „The Great Gatsby” si l-a pus pe Jay Gatsby intr-un costum roz care a devenit iconic.
Atunci cand decideti ce marca sa alegeti pentru nevoile dvs. de cumparare de polo, este important sa va uitati la modul in care fiecare fateta a lui Lacoste si Ralph Lauren se potriveste in propria personalitate si stil de viata.
Daca sunteti in cautarea ceva cu un avantaj, care sa fie mai sportiv si sa atraga o generatie mai tanara, ar fi mai bine sa cumparati Lacoste, desi are un pret mai mare. Vezi aici polourile pentru barbati Lacoste.
Cu toate acestea, daca esti un tip clasic caruia ii place un look atemporal, preferand un polo alb simplu cu o pereche de pantaloni chino atunci cand iesi peste noapte, atunci alege Ralph Lauren. Brandul reprezinta visul aspirational, american si arata slefuit si combinat, indiferent de situatie. Vezi aici polourile pentru barbati Ralph Lauren.
Desi polourile Ralph Lauren sunt mai ieftine decat Lacoste, au devenit mai putin exclusiviste de-a lungul anilor, asa ca daca acest lucru este important pentru tine, atunci este ceva de luat in considerare.