Cand te gandesti la punctele fierbinti de imbracaminte pentru barbati din Europa, probabil ca exista o multime de locuri care vin in minte inaintea Spaniei. Poate va ganditi la articolele din piele fina si croitoria Italiei, poate Scandinavia si designurile sale minimaliste artistice, sau eventual Belgia si munca inovatoare a celor sase din Anvers la moda inalta.
Ideea este ca, intr-o parte a lumii atat de influenta in moda masculina, poate fi greu sa iesi in evidenta, iar Spania pentru noi este una dintre cele mai subapreciate natiuni din regiune cand vine vorba de stil. In ceea ce priveste marcile si designerii de origine (cu cateva exceptii evidente), multe dintre exporturile Espanas nu primesc atentia pe care o merita.
Pentru a ajuta la lumina reflectoarelor asupra unora dintre acestea, am adunat marcile noastre preferate de imbracaminte pentru barbati spaniole, pe care sa le verificati. Acestea sunt etichetele care pun tara pe harta pentru stil si cele despre care credem cu fermitate ca ar trebui sa fie pe radarul tau.
Loewe din Spania este un brand de moda de lux care exista din 1846. Era cunoscut in primul rand pentru articolele din piele de ultima generatie (genti, portofele, posete si altele asemenea) si parfumuri, dar de atunci a evoluat intr-o gama completa de imbracaminte atat pentru barbati, cat si pentru barbati. femei.
In ultimii ani, interesul pentru marca a crescut si este adesea prezentat drept unul dintre marcile „It” ale anilor 2020. In zilele noastre, este cunoscut pentru designurile sale avangardiste, colaborarile artistice si estetica distinctiva, ceea ce se datoreaza in mare masura muncii directorului de creatie JW Anderson, care a reinventat imaginea etichetei istorice din 2013.
Este cel mai vechi brand de moda din Spania si, de asemenea, unul dintre cele mai interesante, inovatoare si interesante din lume.
Loewe poate fi cea mai veche casa de moda din Spania, dar Balenciaga este cea mai prolifica si prolifica. Infiintata in Spania in 1919 de Cristobal Balenciaga, eticheta a devenit sinonima cu estetica avangarda si siluetele inovatoare.
Cunoscut pentru proportiile deosebit de supradimensionate, formele indraznete si combinatiile neasteptate de tesaturi, brandul imbratiseaza adesea influentele streetwear, mai ales dupa numirea designerului creativ Demna Gvasalia. El a fost cel care a introdus acum iconicul adidasi Triple S – un pantof care a schimbat directia modei incaltamintei, reinnoind interesul pentru stilurile supradimensionate, maximaliste.
Aceasta abordare indrazneata si disruptiva a designului a facut din aceasta o putere mondiala a modei.
Zara este un pionier al modei rapide. Din punct de vedere al mediului, cu siguranta nu este nimic de care sa fii mandru, dar influenta sa asupra industriei si prezenta sa in lumea imbracamintei pentru barbati este greu de ignorat.
Functionarea rapida a etichetei ii permite sa aiba pe rafturi toate cele mai recente tendinte de moda pentru barbati la doar cateva zile dupa ce au fost defilate pe podium. Acest lucru a facut-o una dintre cele mai populare destinatii de cumparaturi la buget redus din lume si o optiune de preferat atunci cand vine vorba de a cumpara piese de moment la preturi accesibile.
Mango este un pilon principal in intreaga lume, dar isi are radacinile in Spania. Brandul este cunoscut pentru preturile sale accesibile si pentru articolele de imbracaminte simple, dar elegante, care se inspira din clasicele casual subestimate, spre deosebire de orice tip de tendinta.
Este un loc grozav pentru a construi o garderoba completa cu un buget redus sau pentru a cumpara ceva esential la ieftin.
Saye este marca de incaltaminte durabila pe care trebuie sa-l cunosti. Adidasii sai sunt simpli, stilati si frumos facuti, iar totul este realizat folosind materiale ecologice, cum ar fi materiale reciclate si organice. De asemenea, brandul sprijina activ proiectele de reimpadurire, iar intreaga gama este vegana, deci este si cruelty free.
Modelul cheie este Modelo '89, care ne aminteste mai mult decat putin de un Reebok Club C. Este disponibil intr-o multitudine de optiuni de culoare redusa si chiar si intr-o versiune high-top.
Tropicfeel este o marca de incaltaminte si echipament pentru exterior axata pe durabilitate, care a castigat fani in Spania si nu numai pentru produsele sale versatile si ecologice. Infiintata in 2017, eticheta este dedicata crearii de articole functionale, usoare si elegante, care sunt perfecte pentru calatorii, pentru a iesi in aer liber si pentru a se ocupa de zi cu zi.
Tropicfeel este cunoscut pentru modelele sale multifunctionale, oferind caracteristici modulare si convertibile in produsele sale, cum ar fi pantofii care se pot transforma in sandale sau rucsacuri care se extind pentru spatiu suplimentar de stocare.
Este, de asemenea, una dintre putinele marci care fabrica pantofi sport prietenosi cu apa, care va pot ajuta sa va plimbati ocazional prin raul si sa va uscati rapid odata ce va intoarceti pe uscat.
Ochelarii de soare eleganti pot fi destul de scumpi, dar Meller ofera o gama larga de stiluri la moda la preturi cu adevarat accesibile. Toate nuantele marcii spaniole vin cu mult sub pragul de 100 USD/100 GBP si, in majoritatea cazurilor, mult mai putin.
Acestea variaza de la optiuni simple cu cadru de sarma pana la versiuni voluminoase, moderne de acetat, in culori atragatoare.
De asemenea, compania pune accent pe materialele ecologice in multe dintre modelele sale, folosind produse naturale in locul materialelor plastice nereciclate ori de cate ori este posibil.
Originar din Madrid, Man 1924 este un brand de imbracaminte pentru barbati dedicat stilului clasic, calitatii si maiestriei. Designurile sale acopera orice, de la croitorie la imbracaminte casual, cu o doza mare de stil mediteranean relaxat care strabate fiecare articol de imbracaminte.
Eticheta este specializata in jachete croite, dar face si niste jachete de zi cu zi excelente. De exemplu, jacheta Carpinter este o silueta ridicata de muncitor, cu un aranjament traditional cu trei buzunare, guler clasic si o constructie din bumbac-in care functioneaza pe tot parcursul anului. Arata grozav cu orice, de la pantaloni croiti la blugi si este disponibil in trei optiuni de culoare versatile.
Exista, de asemenea, o mare selectie de tricotaje, camasi casual si accesorii.
Cand te gandesti la incaltaminte fina lucrata manual, probabil te gandesti la Northampton in Anglia sau la Biella in Italia. Acestea sunt in general considerate ca capitalele productiei de incaltaminte ale Europei si sunt pe harta de secole. Undeva pe care probabil ca nu il considerati este Mallorca, dar Carmina face tot posibilul sa schimbe asta de una singura.
Infiintata in 1866, compania este specializata in pantofi lucrati manual, lucrati cu tehnici traditionale si materiale de inalta calitate. Va puteti astepta sa gasiti toate clasicele, cum ar fi Derbies, Oxford si brogues. Exista, de asemenea, mocasini si cizme, dar daca esti dupa stiluri sportive, cum ar fi pantofii sport, atunci cel mai bine ar fi sa cauti in alta parte.
Coordonatele stilistice ale lui Neutrale se afla undeva intre stilul mediteranean cool, streetwear si luxul loungewear. Eticheta spaniola creeaza elemente esentiale colorate pentru vreme calda, de la tricouri si hanorace imprimate pana la camasi si espadrile de resort.
Colectiile recente au o privire postmoderna, dar nostalgica asupra Spaniei statiunilor de vacanta, cu tricouri stilate ca si cum ar fi fost la vanzare la un magazin de suveniruri de pe malul marii. E un lucru bun, apropo.
Brandul preia caracterul jucaus al imbracamintei de strada si il aplica sarbatorilor pe care ti le amintesti din copilarie – in acelasi timp, isi creeaza colectiile cu materiale bune si practici etice.
Cel mai la moda lucru in moda in acest moment este sa spui ca brandul tau este ecologic. TWOTHIRDS este una dintre putinele etichete care ii pot face copii de rezerva. Certificat B Corp, are o abordare radicala a productiei de imbracaminte, deoarece fiecare colectie pe care o creeaza se bazeaza pe precomenzile clientilor. Moda lenta intr-un mod foarte literal, inseamna ca brandul nu isi produce in exces stocul ca marea majoritate a altora.
Din punct de vedere estetic, este o imbracaminte casual relaxata pentru barbati, in tesaturi moi si in culori calde, dar discrete. Ganditi-va la camasi din bumbac colorate praf, tricotaje moi si pantaloni chino usor de purtat.
Gasit in acelasi grajd de branduri fast-fashion ca si Zara, Massimo Dutti se gaseste de obicei la capatul superior al strazii principale, cu haine considerate si bine facute la preturi bune. Brandul detinut de Inditex isi pastreaza radacinile spaniole cu imbracaminte tactila pentru barbati, care se afla adesea chiar in mijlocul spectrului smart-casual.
Ganditi-va la pulovere usoare din casmir si merinos sau la camasi si supracamasi de in fluent. Croiala moale si polourile tricotate completeaza o atmosfera europeana eleganta.
Este placut sa ne reamintim ca hainele pot si ar trebui sa fie distractive. Cu colaborari care includ Playmobil si Where's Wally, casa de discuri din Barcelona Brava Fabrics este opusul polar al unei case de moda care se ia prea in serios.
Colectiile sale sunt stralucitoare si pline de culoare: camasi cu modele de statiune, costume de baie indraznete si tricouri care tin de cultura pop dau tonul.
Un lucru pe care Brava il ia in serios este transparenta. Cu toate imbracamintea proiectata si produsa in Spania si Portugalia, eticheta este inviorator de deschisa si meticuloasa in ceea ce priveste procesul de design si lanturile de aprovizionare.
Ceva asemanator cu un COS spaniol (dar nu detinut de unul dintre gigantii fast fashion ai lumii), Adolfo Dominguez realizeaza imbracaminte minimalista, cu siluete interesante. Exista foarte putine imprimeuri sau modele: culorile blocate sunt atmosfera aici, cu potriviri supradimensionate si fabricatii interesante.
Radacinile sale sunt in epoca Franco a Spaniei, dar eticheta a fost intotdeauna impotriva autoritatii. Cel mai recent, a reinceput sa faca prezentari de moda, dar a sfidat normele industriei, prezentand modele masculine neprofesioniste pe podiumurile care apar in locatii neasteptate.
Nu exista multe nume la fel de sinonime cu incaltamintea de lux precum Manolo Blahnik. Eticheta a avut intotdeauna sediul la Londra, dar radacinile spaniole si etosul de design al fondatorului sau se manifesta prin colectii care au mai mult decat o nota de dandy. Ganditi-va la frumoasele cizme Chelsea de piele intoarsa sau la mocasini de lux, asemanator unor papuci – unii care vin chiar si cu o catarama incrustata cu bijuterii.
Exista si oferte mai putin aratatoare, desigur. La fel ca toate marcile de astazi, Manolo produce adidasi minimalisti si sandale elegante din piele, dar atentia la detalii si a maiestriei fine este greu de invins.
Espadrilele sunt incaltaminte obligatorie pentru clima spaniola – trebuie sa fie, deoarece stilul isi are originea in Spania si exista dovezi ca pantofii in stil iuta au fost purtati acolo de mii de ani. Astazi, putine marci le fac la fel de bine ca Castaner.
Eticheta mentine in viata traditiile si tehnicile artizanale care au fost folosite de generatii in generatii pentru a crea pantofi de vara eleganti intr-o gama mai larga de stiluri decat v-ati astepta. Poti opta pentru degete patrate sau rotunjite, stiluri cu sau fara benzi laterale elastice si sandale pe talpa traditionala de iuta.