Nimeni nu simbolizeaza clasa si stilul la fel de bine ca francezul (cu exceptia poate italienilor, dar acesta este un alt articol). Desi s-ar putea sa credeti ca toate sunt berete, esarfe si oribile moes subtiri ca un creion, barbatii francezi au de fapt un simt al imbracamintei rafinat si contemporan in zilele noastre.
De asemenea, le plac brandurile de nume, amestecandu-le cu imbracaminte de la case de moda clasice si binecunoscute, cum ar fi, Donatella Versace, Louis Vuitton si Lacoste, impreuna cu etichete mai noi, inclusiv AMI, The Kooples si Arpenteur.
De la propria lor versiune de imbracaminte stradala pana la etichete care fac polouri clasice, mai jos sunt cateva dintre marcile noastre de moda franceze preferate.
In mod ironic, jucatorul de tenis din anii 1920 Rene Lacoste a fost supranumit „Aligatorul”, dar marca este recunoscuta instantaneu pentru emblematicul sau crocodil verde. Lacoste a fost fondata pe terenurile de tenis din America si Franta. Un secol mai tarziu, compania Lacoste continua sa fie cunoscuta pentru realizarea de echipamente artistice si de performanta de o calitate impecabila.
Piesa dintr-o singura piesa care simbolizeaza popularitatea etichetei este tricoul polo. Ramanand practic neschimbat de la inceputuri, aceasta este o camasa care traverseaza generatii. O constructie clasica din pique face loc unui guler raspandit, singura ornamentare fiind micul croco brodat pe piept. Investeste in acestea si vei vedea de ce ar trebui sa cumperi calitate in detrimentul cantitatii.
Maison este cuvantul francez pentru casa, iar Kitsune este cuvantul japonez pentru vulpe, un simbol al versatilitatii. Sezon dupa sezon, Maison Kitsune isi prezinta viziunea contemporana asupra modei influentate de Paris si Tokyo. Purtatorul marcii Maison Kitsune rezoneaza cu acest echilibru intre confort, simplitate si cool relaxat. Reinventarea constanta a clasicilor ofera colectiilor un sentiment de atemporalitate, experimentand in acelasi timp un amestec indraznet si jucaus de culori, imprimeuri si tesaturi.
Creat si inspirat de Paris, AMI ofera dulapuri elegante si cuprinzatoare pentru barbati si femei, jucandu-se cu granitele dintre casual si sic. AMI surprinde un anumit tip de nonsalanta a capitalei franceze: relaxat, autentic si prietenos. Numele AMI, cuvantul francez pentru prieten, joaca cu initialele designerului si fondatorului Alexandre Mattiussi.
De la grunge la glam rock, subculturile muzicale sunt o constanta in design-urile YSL, indiferent de designerul care este la carma. De la blugi subtiri si camasi cu nasturi in carouri pana la cizme Chelsea, piesele de baza ale marcii pariziene au functionat ca elemente esentiale elegante in lumea reala. Daca sunteti in cautarea unui designer stradal, acesta este marca dvs.
Pentru fondatorul Nicolas Gabard, nu exista tinute de weekend. A creat Husbands pentru ca nu a reusit sa gaseasca hainele pentru barbatul care si-a dorit sa fie. A devenit avocat pentru a-i face pe plac tatalui sau, dar si-a petrecut timpul liber vanand imbracaminte vintage prin pietele de vechituri.
De cele mai multe ori, nu gasea ceea ce cauta, nici macar cand a inceput sa foloseasca un croitor. Sotii umple golul dintre costumele produse in serie si cele la comanda. Catalogul sau se schimba putin de la sezon la sezon si contine componentele de baza ale garderobei unui barbat elegant, inclusiv costume cu piept dublu, jachete din tweed, blazere, trenciuri, cizme Chelsea, cravate de matase si esarfe.
Armor Lux a fost fondata in 1938 cu angajamentul de a produce tricoturi de cea mai inalta calitate. Inspirandu-se din traditia maritima franceza, Armor Lux produce piese autentice precum marinara, puloverul breton si paltonul de lana. Inradacinata in mostenirea bretona cu o sensibilitate moderna, Armor Lux intruchipeaza spiritul independent al marii. Cu dungile sale indraznete si de neratat, camasa bretona a devenit un semnificant pentru un stil de viata nonsalant, cool si fara efort.
Tema colectiei fiecarui sezon se bazeaza pe o noua calatorie din Paris, un oras semnificativ pentru Maison Labiche. Rezultatul este o fuziune intre mostenirea pariziana si inspiratia fantastica catre o destinatie mai mult sau mai putin indepartata. Un dulap Maison Labiche consta din elemente de baza atemporale, imbunatatite cu rafinament clasic.
Brandul imbratiseaza, de asemenea, colaborari exclusive cu magazine si marci de ultima generatie in fiecare sezon. Tricoul Maison Labiche este o panza goala pe care oricine isi poate personaliza toate produsele emblematice, cum ar fi camasi de marinari sau hanorace. Personalizarea de pionierat a broderilor Maison Labiche este disponibila pentru fiecare tricou, camasa de marinar sau hanorac.
Cu o dragoste pentru toate lucrurile din istoria rockului, marca isi gaseste influenta prin cuplurile iconice ale erei rockului vintage. Cunoscute pentru eleganta militara, jachetele de zbor, cardiganele, paltoanele „Crombie” in stil britanic si versiunea lor a costumului din trei piese, acestea sunt articole esentiale care compun colectia acestui brand de moda. Avand in vedere acest lucru, ei creeaza articole androgine care sunt interschimbabile intre cupluri, permitand astfel pasarilor de dragoste sa faca cumparaturi si sa se imbrace impreuna. Reclamele Kooples prezinta cupluri reale si povesti reale, subtitrate cu cuvintele „Am fost un cuplu pentru...”
Imbracaminte surprinzator de accesibila, in special pentru un brand francez, Officine Generale imbratiseaza urban, utilitarist, retro si sportiv, in acelasi timp. Piesele lor sunt facute pentru viata de zi cu zi si ar trebui abordate si purtate ca atare. Designerul Pierre Maheo creeaza stiluri pe care le-ar purta el insusi, inclusiv lucruri pe care le-ar putea purta la schi iarna, la navigatie vara si, in general, pe strazile Parisului in orice moment al anului.
Paletele de culori sunt adesea concentrate pe tonuri de pamant care pot fi usor amestecate si asortate, eliminand procesul de deliberare din alegerea cu ce sa poarte in fiecare zi. Daca sunteti daltonist, acest lucru elimina cu adevarat presupunerile de a va combina aspectul.
Brandul Sandro infatiseaza un barbat non-conformist, dar si mereu sic in costume impecabil croiate si moale, stiluri vintage modernizate, paltoane lungi usor supradimensionate si alte piese izbitoare care ii alcatuiesc garderoba. Sandro imbratiseaza imbracamintea inalta si joasa si se asteapta ca unele dintre piesele lor superioare sa fie amestecate fara efort si asortate cu blugi, tricouri si un pic de spirit parizian cool si sic.
Vilebrequin este un brand francez de lux specializat in costume de baie si pret-a-porter pentru barbati si femei. Vilebrequin nu si-a uitat niciodata mostenirea si continua sa imbratiseze bucuria si libertatea spiritului din St-Tropez in anii 1970. Sezon dupa sezon, Vilebrequin promite si ofera eleganta in vacanta.
Din 2016, Vilebrequin isi mentine angajamentul de a ajuta organizatia polineziana non-profit Te Mana O Te Moana sa salveze testoasele marine, facand chiar din testoasa o icoana a marcii. In fiecare an, organizatia salveaza testoase, oferindu-le ingrijirea necesara inainte de a le elibera inapoi in salbaticie.
Produsele Arpenteur combina calitatea utilitara a imbracamintei exterioare, a imbracamintei de lucru si a imbracamintei sport cu rafinamentul croielilor studiate si a finisajelor elegante. Paleta de culori neutre se mentine in concordanta cu scopul marcii de a fi fara efort. Daca exista un lucru pe care francezii il fac bine, acela este sa dea iluzia ca nu se straduieste prea mult. In conformitate cu scopul lor de a perpetua istoria productiei locale de imbracaminte pentru barbati, toate produsele Arpenteur sunt realizate in intregime in Franta.
Cand vine vorba de moda franceza de lux, aceasta nu devine mai mare decat Louis Vuttion. In acest sezon, Virgil Abloh a imbratisat sensul imbracamintei ca cea mai pura forma de costume, scufundandu-se cu capul inainte in antinomia subculturilor si a arhetipurilor acestora, o tema care se afla chiar pe aleea lui Abloh, la intersectia dintre streetwear si lux.
A trimis samurai, raveri, treninguri in stil Run-DMC, Nike-uri noi, juponuri, referinte Black Panther , blugi skater-boy si bagaje pe podiumul Saptamanii Modei de la Paris de primavara/vara '22.
Reprezentand Atelier de Production et de Creation, APC a fost lansat in 1987 de designerul tunisiano-francez Jean Touitou la Paris. Initial, marca s-a concentrat pe denim, castigand popularitate pentru utilizarea denimului japonez. Acest denim brut este rigid si uscat, conceput pentru a fi spart odata cu uzura si realizat fara culori sau coloranti.
In timp ce gama include acum totul, de la rochii la genti, produsele din denim APC raman cele mai bune achizitii. Aducand elementele de baza in domeniul modei de lux, APC ridica din umeri de la tendinte si simbolizeaza o absenta de extravaganta in favoarea unei reveniri la elementele esentiale, cu elemente de baza de inalta calitate, care cu siguranta vor exista pe termen lung.
Vetra a fost creata ca imbracaminte de lucru de Edouard Beerens la Paris in 1927. Abordarea lor simpla, fara bifuriuri si materialele de calitate au facut din ei un furnizor de imbracaminte pentru armata franceza, precum si numerosi meseriasi profesionisti. Vetra are o mostenire mandra de a produce imbracaminte functionala si placuta din punct de vedere estetic. Fiind fideli radacinilor lor, ei raman o afacere de familie care continua sa produca imbracaminte de lucru rezistenta si de inalta calitate in Franta. In ciuda faptului ca Vetra este imbracaminte de lucru, compania a fabricat si blugi cu cinci buzunare din denim brut.