Equipment a fost lansat in 1976 ca un brand de camasi distilat la esenta, ceea ce inseamna ca marca franceza are o adevarata comoara de modele de arhiva. Si se pare ca acum este momentul sa o facem. James Miller, CEO si director de creatie al The Collected Group, care proiecteaza si distribuie marca, numeste noul Equipment EDITION LIMITEE LES ARCHIVES „un agent de curatare a gurii”.
Este compus din sase stiluri care nu sunt bazate pe tendinte, dar se simt ca raspunsul la un apel pe care poate l-ati facut singur. Unde este un buton alb grozav cu detaliile potrivite? Un buton cu maneca scurta in dungi ar fi atat de grozav cu acesti pantaloni. De ce nu am o bluza perfecta de matase crem?
De ce era acum un moment bun pentru a reveni in arhivele Echipamentelor?
A existat un sentiment de urgenta in moda, care aparent a luat un ritm mai lent in 2020. Pandemia ne face pe fiecare dintre noi, inclusiv pe mine, sa ne gandim diferit la felul in care ne imbracam si cum abordam individualitatea si stilul. Anii 2010 au cunoscut o serie de noi tendinte si noi medii de cumparaturi care se simt coplesitoare. Arhivele noastre de echipamente ne amintesc de o perioada in care moda nu urmarea agresiv clientii prin toate mediile posibile. In cele din urma, aceasta colectie este o curatare a gurii. Un timp pentru a face o pauza, a reflecta si a intelege importanta stilului atemporal.
De ce ai ales aceste stiluri?
Ne-am dorit ca aceasta capsula sa evoce aceasta idee de obiecte de colectie care intruchipeaza estetica designului Equipment. A fost deosebit de important pentru noi ca prima iesire a acestei colectii sa expuna expresii din modelele anilor 1970 si 1980, cum ar fi greutatea tesaturii, proportia, drapajul si, in special, detaliile de constructie uitate. Cele sase camasi spun povesti incredibile. Clasicul poate fi deseori interpretat gresit ca elementar sau bland. Aceasta este versiunea Echipament a clasicului: siluete puternice cu un mesaj puternic despre persoana care le poarta.
Ce spun/reprezenta in special despre brand?
Se consolideaza in continuare echipamentul ca un brand care schimba modul in care oamenii abordeaza moda. Ideea ca nu trebuie sa ne limitam la un anumit stil, gen, epoca sau fabricatie este incredibil de relevanta si ceva spre care graviteaza clientii nostri. Brandul nostru este puternic inradacinat in androginie, iar acest mesaj este descris cu aceasta capsula. Am lansat o colectie fluida de gen la inceputul acestui an cu singura intentie de a sparge barierele care exista intre moda si comunitatea nonbinara. ADN-ul echipamentelor ne permite libertatea creativa de a elimina barierele si de a estompa ceea ce industria noastra percepe ca reguli standardizate.
Care dinstre aceste stiluri sunt inspirate din trecut?
Exista complexitati incredibile pe care nu le mai vedeti reprezentate in lumea designului de astazi. Detalii contrastante cu cusaturi albe din anii 1970, care era un detaliu unic de echipament la acea vreme; clapete de furtuna, care faceau parte din caracteristicile noastre din anii 1980; Gulerele ridicate si buzunarele verticale la piept, care din nou sunt din anii 1980, am sustinut si ne simtim inca foarte relevante astazi. Imprimeurile grafice cu buline si dungi indraznete sunt, de asemenea, motive emblematice ale echipamentului. Incorporarea acestora in stilurile de guler cubanez a fost unica pentru ADN-ul nostru. Cand ne scufundam in arhivele noastre pentru inspiratie institutionala, majoritatea echipei noastre de design sunt disperate sa le poarte din nou. Acesta este propriul nostru test de atemporalitate.
De ce tricoul este atat de atemporal?
Fiecare idealizam ceea ce vrem sa pastram in garderoba noastra pentru totdeauna. Exista perechea perfecta de denim, poate puloverul de casmir al tatalui tau, acea geaca de piele batuta la care nu o vei renunta niciodata. Nu exista nimic mai clasic sau mai atemporal in moda decat sa gasesti o camasa intr-o tesatura si o potrivire care sa te faca sa te simti increzator, cu un plus de alura. Niciunul dintre aceste sentimente nu se intalneste; asta e sigur. O camasa este si reperul garderobei tuturor, pentru ca se asorteaza atat de bine cu orice. Sunt extraordinar de entuziasmat sa vad cum isi poarta tricourile iubitorii de echipamente. Am avut 45 de ani sa inspiram camasile in atatea generatii si, pe masura ce privim in viitor, mai sunt atat de multe de explorat.